Strona główna » Najczęstsze pytania

Najczęstsze pytania

  • Jaki jest termin wysyłki?
- Zamówione towary wydawane są firmie kurierskiej w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku,  nie później jednak niż o godzinie 14.
  • Jaki jest czas potrzebny na dostawę?
- standardowo, firma kurierska dostarcza przesyłki następnego dnia roboczego licząc od momentu ich wydania z magazynu
  • Co oznacza termin „dostępny” ?
- towar dostępny oznacza, że znajduje się w magazynie centralnym. Wymaga zapakowania i przygotowania do przekazania firmie kurierskiej.
  • Co oznacza termin „na zamówienie”?
- stany magazynowe niektórych produktów, utrzymywane są na poziomie niezbędnego minimum wynikającego ze statystycznego zapotrzebowania rynku i jedynie w odosobnionych przypadkach ich realizacja wymaga  docelowego importu.  W takich sytuacjach , termin realizacji zamówienia kształtuje się na poziomie 7 dni.
  • Czy towary są sprawdzane przed wysyłką?
- wszystkie towary są sprawdzane pod kątem ilościowym i jakościowym bezpośrednio przed ich wysyłką
  • Jak policzyć ilość kleju?
- na karcie produktów klejów zamieszczone zostały tabele, w których należy odszukać wzór listwy, któremu przypisane są odpowiednie kleje montażowe oraz podane przeliczniki zużycia
  • Czego dotyczy cena w sklepie?
- w sklepie mamy do czynienia z trzema podstawowymi rodzajami towarów, dla których zostały ustalone ceny jednostkowe za: metr bieżący, sztukę lub komplet. Cena jednostki sprzedaży podana jest na karcie produktu.
  • Dlaczego nie mogę zakupić 1 metra listwy?
- zdecydowana większość produktów oferowana jest w odcinkach 200 cm i nie ma możliwości ich dzielenia oraz sprzedaży w krótszych odcinakach. Do koszyka należy dodawać ilości będące wielokrotnością odcinków w jakich dostępny jest produkt a informacja o jaką wartość należy powiększyć koszyk wyświetlana na bieżąco.
  • Gdzie wpisać kod rabatowy?
- kod rabatowy należy wpisać w odpowiednim okienku na stronie koszyka a następnie aktywować
  • Jak zdobyć dodatkowy rabat?
- kod rabatowy przypisywany jest do istniejącego w sklepie konta i aby go uzyskać, należy najpierw dokonać rejestracji, a następnie skontaktować się z obsługą sklepu
  • Szukam wzoru o oznaczeniu jednoliterowym, jak go znaleźć w sklepie?
- poszukując wzoru o jednoliterowym oznaczeniu, dodajemy do wyszukiwania nazwę firmy NMC.

Przykładowo dla listwy:
O wpisujemy: NMC O
N wpisujemy: NMC N
Z wpisujemy: NMC Z
  • Promocja Zakupy Bez Vat, czy dostanę fakturę?
- Tak. Na każde zakupy zrealizowane w NMC.sklep.pl wystawiamy fakturę vat.
- Zasada promocji Zakupy Bez Vat oznacza, że ceny produktów objętych tą promocją zostają na czas jej trwania obniżone o 23%, a na każdy zakup zostania wystawiona faktura zawierająca ten podatek, umożliwiająca jego odliczenie zgodnie z Ustawą o podatku vat zarówno w Polsce jak i w krajach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Zapytania o ofertę

- Oferta na dostawę jest dla nas wiążąca i wykonywana jest dla konkretnej osoby lub firmy, określa termin realizacji, miejsce dostawy, formy płatności, płatnika oraz osobę lub firmę na którą będzie wystawiana faktura vat.

Składając zapytanie o ofertę, prosimy podawać wymagane informacje, w przeciwnym wypadku zapytania będą traktowane jak pytania o wycenę.
Oferty wysyłane są jedynie dla osób lub firm posiadających konto w sklepie www.nmc.sklep.pl i wymagają rejestracji.

  • Zapytania o wycenę
W odpowiedzi na zapytanie o wycenę, przesyłamy jedynie zestawienie produktów w wymaganych ilościach i w cenach obowiązujących w danym momencie.
Nie obejmują one kosztów transportu i płatności.
Zapytania o wycenę nie są dla nas wiążące.

Przejdź do strony głównej
Przelewy24
Newsletter
Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Cube Art sp. z o.o.Cube Art sp. z o.o.

Cube Art sp. z o.o.
ul. C.Godebskiego 31b
62-800Kalisz

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu