- Jaki jest termin wysyłki?
- Zamówione towary wydawane są firmie kurierskiej w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku, nie później jednak niż o godzinie 14.
- Jaki jest czas potrzebny na dostawę?
- standardowo, firma kurierska dostarcza przesyłki następnego dnia roboczego licząc od momentu ich wydania z magazynu
- Co oznacza termin „dostępny” ?
- towar dostępny oznacza, że znajduje się w magazynie centralnym. Wymaga zapakowania i przygotowania do przekazania firmie kurierskiej.
- Co oznacza termin „na zamówienie”?
- stany magazynowe niektórych produktów, utrzymywane są na poziomie niezbędnego minimum wynikającego ze statystycznego zapotrzebowania rynku i jedynie w odosobnionych przypadkach ich realizacja wymaga docelowego importu. W takich sytuacjach , termin realizacji zamówienia kształtuje się na poziomie 7 dni.
- Czy towary są sprawdzane przed wysyłką?
- wszystkie towary są sprawdzane pod kątem ilościowym i jakościowym bezpośrednio przed ich wysyłką
- Jak policzyć ilość kleju?
- na karcie produktów klejów zamieszczone zostały tabele, w których należy odszukać wzór listwy, któremu przypisane są odpowiednie kleje montażowe oraz podane przeliczniki zużycia
- Czego dotyczy cena w sklepie?
- w sklepie mamy do czynienia z trzema podstawowymi rodzajami towarów, dla których zostały ustalone ceny jednostkowe za: metr bieżący, sztukę lub komplet. Cena jednostki sprzedaży podana jest na karcie produktu.
- Dlaczego nie mogę zakupić 1 metra listwy?
- zdecydowana większość produktów oferowana jest w odcinkach 200 cm i nie ma możliwości ich dzielenia oraz sprzedaży w krótszych odcinakach. Do koszyka należy dodawać ilości będące wielokrotnością odcinków w jakich dostępny jest produkt a informacja o jaką wartość należy powiększyć koszyk wyświetlana na bieżąco.
- Gdzie wpisać kod rabatowy?
- kod rabatowy należy wpisać w odpowiednim okienku na stronie koszyka a następnie aktywować
- Jak zdobyć dodatkowy rabat?
- kod rabatowy przypisywany jest do istniejącego w sklepie konta i aby go uzyskać, należy najpierw dokonać rejestracji, a następnie skontaktować się z obsługą sklepu
- Szukam wzoru o oznaczeniu jednoliterowym, jak go znaleźć w sklepie?
- poszukując wzoru o jednoliterowym oznaczeniu, dodajemy do wyszukiwania nazwę firmy NMC.
Przykładowo dla listwy:
O wpisujemy: NMC O
N wpisujemy: NMC N
Z wpisujemy: NMC Z
- Promocja Zakupy Bez Vat, czy dostanę fakturę?
- Tak. Na każde zakupy zrealizowane w NMC.sklep.pl wystawiamy fakturę vat.
- Zasada promocji Zakupy Bez Vat oznacza, że ceny produktów objętych tą promocją zostają na czas jej trwania obniżone o 23%, a na każdy zakup zostania wystawiona faktura zawierająca ten podatek, umożliwiająca jego odliczenie zgodnie z Ustawą o podatku vat zarówno w Polsce jak i w krajach członkowskich Unii Europejskiej.
- Oferta na dostawę jest dla nas wiążąca i wykonywana jest dla konkretnej osoby lub firmy, określa termin realizacji, miejsce dostawy, formy płatności, płatnika oraz osobę lub firmę na którą będzie wystawiana faktura vat.
Składając zapytanie o ofertę, prosimy podawać wymagane informacje, w przeciwnym wypadku zapytania będą traktowane jak pytania o wycenę.
Oferty wysyłane są jedynie dla osób lub firm posiadających konto w sklepie www.nmc.sklep.pl i wymagają rejestracji.
W odpowiedzi na zapytanie o wycenę, przesyłamy jedynie zestawienie produktów w wymaganych ilościach i w cenach obowiązujących w danym momencie.
Nie obejmują one kosztów transportu i płatności.
Zapytania o wycenę nie są dla nas wiążące.